Szanowni Państwo,

Centralny Wodociąg Żuławski sp. z o.o. informuje, że w związku z gwałtownym wzrostem ilości zakażeń COVID – 19 na terenie całego kraju Zarząd Spółki w trosce o naszych Klientów i pracowników, podjął decyzję o zintensyfikowaniu działań prewencyjnych związanych z trwającą epidemią.

Ze względów bezpieczeństwa oraz w związku z zaleceniami służb sanitarnych dotyczącymi konieczności zwiększenia m.in. dystansu społecznego a także zaleceniami wykonywania pracy zdalnej, od dnia 3 listopada 2020 roku do odwołania zostaje zawieszona bezpośrednia obsługa klienta we wszystkich naszych zakładach.

Dotyczy to zarówno administracji  w Nowym Dworze Gdańskim  przy ul. Warszawskiej 28A, działalności kasy w ZE Nowy Staw,  jak też i wszystkich pozostałych Zakładów Eksploatacji Spółki oraz Laboratorium Badania Wody i Ścieków w Ząbrowie. Prosimy o wyrozumiałość i korzystanie z drogi mailowej, telefonicznej oraz pośrednictwa poczty. Jednocześnie informujemy, że pracujemy w trybie wewnętrznym. Zgodnie z wytycznymi Prezesa Rady Ministrów część naszych pracowników w najbliższym czasie będzie pracować w trybie pracy zdalnej.

W budynku przy ul. Warszawskiej 28A w Nowym Dworze Gdańskim zostało uruchomione stanowisko Dziennika Podawczego, umożliwiającego pozostawienie pism, wniosków i dokumentów jednak prosimy o zminimalizowanie wizyt osobistych i korzystanie z tej możliwości w wyjątkowych sytuacjach.

Jednocześnie informujemy, że zmianie ulega dotychczasowy tryb pracy inkasentów :

  1. Na podstawie podania telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem E-BOK stanu rzeczywistego zużycia wody na wodomierzu Spółka wystawi fakturę, którą doręczy za pośrednictwem poczty lub naszych inkasentów bez konieczności osobistych wizyt w domu Klienta.
  2. Faktury wystawiane przez inkasentów są  dostarczane Klientom wyłącznie przy  możliwości zachowania dystansu społecznego oraz należytych środków ochrony indywidualnej.
  3. Do odwołania wstrzymany zostaje pobór płatności przez inkasentów – zarówno gotówkowych jak i przy pomocy terminali płatniczych.
  4. W pozostałych przypadkach tj. braku możliwości dokonania odczytu rzeczywistego przy zachowaniu dystansu społecznego lub w przypadku odbywania kwarantann faktury wystawiane będą w oparciu o tzw. średnie zużycia w analogicznym okresie.

Do odwołania zostają również wstrzymane wymiany wodomierzy wymagające wejścia bezpośrednio do domu Klienta.  Wodomierze nadal będą wymieniane w przypadku zlokalizowania ich w studniach bądź pomieszczeniach gospodarczych niewymagających wejścia do domu Klienta.

Zapraszamy do kontaktu pod następującymi numerami telefonów i adresami poczty e-mail:

Sekretariat – tel. (55) 246–02–70, email: sekretariat@cwz.pomorskie.pl

Biuro Obsługi Klienta – tel. (55) 246–26–84, email: bok@cwz.pomorskie.pl

Dział techniczny – tel. (55) 246–02–70 wew. 16, email: techniczny@cwz.pomorskie.pl

Pozostałe numery telefonów i adresy poczty email znajdą Państwo w zakładce Kontakt.

Za wszelkie niedogodności związane z wprowadzonymi ograniczeniami serdecznie Państwa przepraszamy, jednocześnie licząc na zrozumienie.